Inget internet efter flytten imorgon

Från och med imorgon så kommer jag inte kunna blogga då vi inte har något internet på nya SOS 1 ännu. Men jag lovar att fota och greja så att när jag kommer hem så kommer jag att skriva inlägg och lägga upp i efterskott så att ni får se hur det gick med flytten och första natten i nya huset! Dock så åker jag ju hem sedan på lördag eftermiddag.. Är helt sjukt att det är snart dags för hemresa, allting har gått så otroligt fort! Men det har varit otroligt underbart!
 
Imorgon förmiddag ska jag och en av de nya tjejerna vara kvar här på gamla SOS 1 och hjälpa Tony, Therese och de andra att packa ner de sista, dra in det i flyttbilen och flytta bort allt till nya huset. På eftermiddagen kommer jag att ha mitt allra sista pass på SOS 2. Tänkte åka dit lite tidigare än vanligt så man blir klar med promenader och städning tidigt och kan sitta i playpen och fota, gosa, pussa och säga hej då till alla fina hundar. Sedan på lördag morgon kommer jag att göra mitt sista pass på SOS 1, vilket även blir mitt allra allra sista pass under hela min vistelse här i Spanien. Det känns väldigt knasigt, går inte att föreställa sig att man snart är tillbaka hemma med de gamla vanliga rutinerna. Oavsett, nu måste jag sluta skriva och snart gå och lägga mig så jag orkar med flytten och allt hejdå sägande imorgon och på lördag. God natt!
 
 
 
//Caroline W


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sosanimals.blogg.se

Här bloggar alla volontärer om livet på hundgården i Malaga :-D

RSS 2.0