Sofia far hem till Sverige

Igår var vi som jag skrev i förra inlägget på Tapas Baren och jag och Carolina gjorde vårt framträdande. Do wha diddy av Manfred Mann sjöng vi, varför det blev den låten är en bra fråga. Sången var väl inte den bästa då jag halvt skrattade och halvt pratsjungde mig igenom låten. Dock så hade jag otroligt roligt, tycker att sådant där är skitkul! Vår dans blev väldigt bra också, tror nästan att vi borde börja arbeta som danskoreografer! Självklart så filmades hela uppträdandet, men det finns på Carolinas mobil tror jag, och hon ligger och sover så jag kan inte ladda upp filmen just nu.. Men den kommer upp senare!
 
Nu har Carolina laddat upp videon, så här har ni den, titta och njut!
 
Idag så har det varit en vanlig dag annars. Vaknade, gjorde mig i ordning, fick köra bilen idag så först åkte vi och slängde bajs och skräp vid sopstationen, därefter släppte jag av Carolina och Isabella på nya SOS 1 och sedan åkte jag och Oscar till SOS 2. Vid 11.30 åkte vi och hämtade upp dem på nya SOS 1 igen, sedan åkte vi och slängde bajs vid sopstationen igen och åkte hem. Väl hemma la jag mig och solade, läste en bok, badade lite i poolen och nu väntar jag på att min lunch ska bli klar. Sedan ska jag ta igen lite sömn, säga hejdå till Sofia och sedan är det dags att jobba igen.
 
Just det, Sofia åker hem idag :-( Hon blir upphämtad runt halv fem och flyger sedan hem till Sverige igen ikväll.. Känns väldigt sorgligt då både jag, Carolina och Sofia kom hit samtidigt och har delat rum sedan första dagen. Vi kommer att sakna dig Sofia! Hoppas att du får det bra i svala svala svala Sverige och sedan får vi ses i framtiden på en reunion hos mig och Carolina i Stockholm!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sosanimals.blogg.se

Här bloggar alla volontärer om livet på hundgården i Malaga :-D

RSS 2.0