Simtur i el Chorro

Igår fyllde Sofia 23 år så vi köpte en underbart god chokladtårta som vi överraskade henne med efter lunchen. Vi blev lite konfunderade för vi trodde att det var en tunn tårtbotten av kex längst ner på tårtan men efter att ha sågat oss igenom den och någon tog en liten smakbit insåg vi att det endast var plast. Men om man tog bort plasten så var tårtan oerhört god!
 
Sofia med sin tårta. [Fotad av Carolina; www.carolinaochhundarna.blogg.se ]
 
Under siestan åkte jag, Sofia, Carolina och Oscar till en underbart vacker sötvattensjö tillsammans med de två valparna Ozzy och Popsy. Sjön låg i ett område som heter El Chorro och var omringad av berg, kullar och åkrar och vattnet var alldeles klarblått. Ozzy verkade dock inte uppkatta bilturen särskilt mycket då hon spydde på min väska, nästa spya lyckades jag dock fånga i en handduk jag hade i knät.
 
Sofia och jag i baksätet på bilen med Popsy (brun) och Ozzy (grå). [Fotad av Carolina.]
 
Jag, Ozzy och Oscar i vatten. [Fotad av Carolina]
 
 
Ozzy snodde min handduk och låg och solade.
 
Sjön var otroligt stor, men det var vid den här stranden som vi stannade och badade.
 
Dyblöt Ozzy på väg upp ur vattnet efter en simtur.
 
En dyblöt och nu även lerig Ozzy attackerar min handduk.
 
Popsy simmar lite klumpigare än Ozzy, men klarar sig bra ändå.
 
Utsikt över sjön från vägen där vi parkerade.
 
 
 
//Caroline W


Kommentarer
Anne

Ser härligt ut :-) kram

Svar: Det var jättehärligt! :-D Kram
sosanimals.blogg.se

2013-08-07 @ 19:24:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sosanimals.blogg.se

Här bloggar alla volontärer om livet på hundgården i Malaga :-D

RSS 2.0