Värme och trasig AC

Jag har anpassat mig till värmen mycket bättre än jag trodde, nästan för bra. Igår på kvällen när jag och Isabella satt på nya SOS 1 och väntade på att bli hemskjutsade av Anna så började jag frysa för jag tyckte det var kallt när det säkert var mellan 20-25 grader. Idag på morgonen innan solen gått upp ordentligt var det även väldigt kallt tyckte jag och kände att jag kanske skulle ha tagit med en extra tröja, när jag första dagen tyckte att det var precis lagom varmt på morgonen och kvällen..
 
Igår började AC:n läcka vatten och idag så blåser den varmluft nästan hela förutom typ en minut i timmen då det blir lite lite svalare. Eftersom att det är så sjukt varmt ute och nu även inne så tror jag faktiskt att jag ska ta och byta om från mina skitiga kläder och ta ett dopp i vår pool (som är skitig och grön av alger, men den är väldigt sval och skön).
 
I morse var solen otroligt vacker, vi trodde först att det var månen då den var klotrund och sken inte så starkt så vi kunde kolla direkt på den utan att få ont i ögonen. Men det var solen i alla fall. Jag försökte fota den med mobilen, men det blir ju självklart inte alls lika vackert som i verkligheten.
 
 
 
//Caroline W


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sosanimals.blogg.se

Här bloggar alla volontärer om livet på hundgården i Malaga :-D

RSS 2.0