Middag på indisk restaurang

Igår var alla volontärer som är kvar ute och åt. Nu när både Sofia och Oscar har åkt hem så är det bara jag, Isabella, Carolina och Anna kvar. Fast Carolina åker hem nu på måndag kväll :-( Kommer kännas väldigt trist då hon har varit här lika länge som jag, kommer vara skumt när bara jag, Isabella och Anna är kvar.
  Dock så kommer det komma två nya volontärer på måndag kväll och sedan kommer ytterligare två stycken på tisdag. Det kommer att bli underbart! Först trodde vi att det endast skulle komma en ny volontär när Carolina åkte och att vi skulle fortsätta vara endast fyra stycken, vilket är för lite när man har tre ställen att åka till. Men nu visade det sig att vi egentligen kommer att bli sju stycken!
 
Nu kom jag bort mig totalt, började ju inlägget med att skriva att igår var vi kvarvarande volontärer ute och åt. Vi käkade på en indisk restaurang och det var väldigt mysigt. Alla mina nära och kära som känner mig kan känna sig väldigt stolta då jag, som är så kinkig med maten, här nere både provat kinesisk mat (vårrullar, men ändå), indisk mat (ris med ost i spenatröra) samt crepes med ost, spenat och lax vilket jag åt när vi var i Malaga.
 
Okej, i alla fall, vi hade väldigt mysigt, nu babblar jag bara en massa så här kommer lite bilder istället.
 
Anna och Carolina, väldigt naturlig bild på dem:
 
Vi fick in något bröd och lite röror innan maten, brödet var jättegott och smakade som chips:

Min Panek paneer papapapppp kommer inte ihåg vad det hette och i bakgrunden Carolinas Chicken Korma:
 
Carolina lägger upp ris på sin tallrik.. Tror ni förstod det ändå, men ville skriva en beskrivning i alla fall:

Vi beställde in sangria som var väldigt god:

Anna, Carolina, jag och Isabella:
 
 

//Caroline W


Kommentarer
Anonym

Se där! Det går ju! Hemma är det fullt av gurkor och tomater i växthuset så det finns när du kommer hem. Fast tomatplantorna har muterat och försöker fly genom takfönstrena så det är riskfyllt att plocka ;-)

Svar: Åh vad gott! Ingen fara, alla hundpromenader har gjort mig otroligt smidig så jag kan klättra i vad som helst nu :-D
sosanimals.blogg.se

2013-08-25 @ 14:01:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sosanimals.blogg.se

Här bloggar alla volontärer om livet på hundgården i Malaga :-D

RSS 2.0